Нагадуємо ! Про необхідність перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку для поліпшення житлових умов.
Відповідно до Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР виконавчий комітет селищної ради повідомляє, що громадянам, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Вигодської селищної ради необхідно в термін з 01 жовтня по 31 грудня 2024 року проходити перереєстрацію.
У разі зміни облікових даних (кількості членів сім’ї, місця проживання, місця роботи, наявності пільг, тощо) необхідно надати підтверджуючі документи, перереєстрація здійснюватиметься на підставі наданих громадянами наступних документів.
- витягу про зареєстрованих осіб;
- довідки про реєстрацію місця проживання особи (на кожного члена сім’ї);
- довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи;
- довідки з місця працевлаштування (на всіх працездатних членів сім’ї);
- копії паспортів повнолітніх членів сім’ї;
- копії свідоцтва про народження неповнолітніх членів сім’ї;
- копії свідоцтва про одруження (розлучення);
- копію ордера на займане приміщення або свідоцтво про право власності на житло або договору оренди житла;
- інформаційні довідки про наявність/відсутність нерухомого майна (на кожного члена сім’ї);
- копії документів, які надають право на пільги (за наявності);
- матеріали обстеження житлових умов (акт депутата);
- інші документи, що підтверджують зміни (за необхідності).
Звертаємо увагу, що громадяни, які перебувають на квартирному обліку у Вигодській селищній раді, зобов’язані, щорічно, в термін з 1 жовтня по 31 грудня поточного року проходити перереєстрацію.
У зв’язку з чим, вам необхідно у зазначений термін, поновити документи на квартирний облік.
Громадяни, які своєчасно не поновили документи своїх облікових справ не вважатимуться такими, що потребують надання житлових приміщень та будуть зняті з квартирного обліку.